اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته ، تریلر بازی های کامپیوتری ، سرویس اشتراک بازی

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته ، تریلر بازی های کامپیوتری ، سرویس اشتراک بازی

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته ، تریلر بازی های کامپیوتری ، سرویس اشتراک بازی ، دانلود بازی موبایل ، اخبار اندروید ، اخبار شرکت اپل ، اخبار بازی کنسول ، بازی کامپیوتری

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Gene Rain Wind Tower برای کامپیوتر
وقتی‌که به‌تمامی جنگ‌ها و نبردهای میان دولت‌ها نگاه می‌کنیم، همه متوجه یک امر مهم می‌شویم. پله آخر عدالت انسانی ما مرگ است. مرگ ازنظر ما پدیده‌ای عادلانه است زیرا که فقیر و غنی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. استودیوی چینی Deeli Network با نشان دادن کشمکش‌های انسانی در Gene Rain Wind Tower می‌خواهد مرگ را به رنگ دیگری نشانمان دهد. از سویی جبهه مقاومت انسانی وجود دارد و ما قرار است کنترل آن را به دست بگیریم. این جبهه هدفش پایان دادن به جنگی خانمان‌سوز برای انسان است و در این راه سلاح‌های فوق پیشرفته و اراده‌ای بی‌نهایت پیش رویمان است. این بازی سال پیش برای کنسول PS4 عرضه شده بود و حالا نسخه PC آن نیز به بازارها راه یافته است.

برای بازی Gene Rain Wind Tower دو کمپ اصلی در نظر گرفته‌شده‌اند و داستان اصلی نیز در دل این دو جریان دارد. هر کمپ دارای ایده و هدف خود است. از سویی انقلابیون قرار دارند که می‌خواهند به هر نوعی که شده جلوی فروپاشی دنیا و جنگ عظیمش را بگیرند. کمپ ربات‌ها اما باور دارد که دنیا همان‌طوری که آن‌ها می‌خواهند باید باشد و همه‌چیز در جنگی مداوم تا گرفتن سلطه و شکست انسان‌ها. شما در این بازی نقش یکی از انقلابی‌ها به نام الکس رادارید و باید دنیای به خطر افتاده را نجات دهید. سیستم سلاح‌های بازی حالت سند باکس دارد و می‌تواند هر آیتمی که دوست دارید را از روی زمین بردارید و به زره خود اضافه کنید یا اینکه یک سلاح جدید از آن بسازید. داستان در دل این المان‌ها خود را نشان می‌دهد و ماجراجویی عظیم برایتان می‌سازد. هر دشمن بازی نیز دارای رفتار و ویژگی‌های شخصیتی خود است و برای همین چالش بزرگی برای شکست دادن این ربات‌های بی‌همه‌چیز دارید.

فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی بارها ما را به آینده‌ای دور برده‌اند و از خطر ربات‌ها ما را آگاه کرده‌اند. ممکن است عصری برسد که ماشین بر انسان غلبه کند و آخرالزمان انسان نیز فرابرسد. بازی Gene Rain Wind Tower سفری به آینده تاریک ماشین و انسان است. مسائل مهمی در این بازی بررسی می‌شود و تنها قرار نیست که تفنگ به دست هر موجود مکانیکی را تکه و پاره کنید. اخیراً چینی‌ها دست به تولید بازی‌های ویدیویی باکیفیتی زده‌اند و این بازی نیز نمونه‌ای از همین نوع است. اگر به این ژانر علاقه‌مند هستید می‌توانید دو بازی Battletech و Remnant: Form the Ashes را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gene Rain Wind Tower با ما همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8 64-bit
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: Requires 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5- 8400 or AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: Requires 64-bit processor and operating system

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • صبا تهرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی