اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته ، تریلر بازی های کامپیوتری ، سرویس اشتراک بازی

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته ، تریلر بازی های کامپیوتری ، سرویس اشتراک بازی

اخبار بازی ها و تکنولوژی و جدیدترین اختراعات پیشرفته ، تریلر بازی های کامپیوتری ، سرویس اشتراک بازی ، دانلود بازی موبایل ، اخبار اندروید ، اخبار شرکت اپل ، اخبار بازی کنسول ، بازی کامپیوتری

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Detroit Become Human برای کامپیوتر
بازی Detroit: Become Human آینده‌ای را نشان می‌دهد که در آن ربات‌های اندروید به اوج هوشمندی خود رسیده‌اند. ربات‌های هوشمند ساخت بشر در تمام سطوح جامعه مشغول به کار هستند و زندگی بدون آن‌ها بی معنی به نظر می‌رسد. تنها وظیفه آن‌ها خدمت به بشریت است، ولی خیلی زود تصمیم می‌گیرند در مقابل انسان‌ها بایستند.

Detroit Become Human

بازی زاویه دید سوم شخص دارد و داستان از جایی شروع می‌شود که ربات خدمتکار، مارکوس همراه با صاحبش به خانه برمی‌گردند و متوجه می‌شوند دزدی انجام شده است. قبل از ورود پلیس، مارکوس در مواجه با مجرم تمامی برنامه‌های خود را کنار می‌گذارد و تبدیل به رباتی ناسالم با استقلال کامل می‌شود، همین امر باعث می‌شود تا پلیس به او شلیک کند. هنگامی‌که دوباره مارکوس بیدار می‌شود خودش را در انبار زباله‌های اندرویدی پیدا می‌کند پس از فرار از آنجا وارد اردوی از ربات‌ها می‌شود. اینجاست که تصمیم برای قیام علیه انسان‌ها گرفته می‌شود. آن‌ها با نافرمانی از انسان‌ها توجه دیگر ربات‌ها را نیز جلب می‌کنند. ارتشی بزرگ از ربات‌ها تشکیل می‌شود تا در مقابل انسان‌ها قرار گیرند، تنها دو راه در پیش است کشته شدن یا صحبت برای صلح.

شما می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را انتخاب کنید، هر شخصیت داستان مخصوص به خود را دارد؛ و تصمیمات شما در هر مرحله بر آینده بازی تأثیرگذار است. شخصیت‌های اصلی بازی: کانر یک پلیس اندرویدی پیشرفته که وظیفه شکار اندروید های ناسالم را بر عهده دارد؛ کارا رباتی که از کارخانهٔ خود فرار کرده است تا هشیاری خود را به دست آورد؛ مارکوس اندرویدی که به دنبال آزادی از بردگی انسان‌هاست.
بازی Detroit: Become Human توسط استودیو Quantic Dream ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Detroit: Become Human با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Detroit: Become Human
گرافیک بازی خارق‌العاده است به‌طوری که هنگام انتشار پیش نمایشی از شخصیت کارا در سال 2012 همه انتظار انتشار این بازی را می‌کشیدند. علاوه بر کاراکترها، محیط بازی نیز طراحی قوی و با جزئیاتی بالا دارد. استودیو Quantic Dream تولیدکننده این بازی بوده و نسخه کامل بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 توسط Sony Interactive Entertainment در ماه می 2018 عرضه شده است. همچنین اعلام شد که تمام بازی های استودیو Quantic Dream از جمله Detroit: Become Human برای PC منتشر خواهند شد و در 12 دسامبر 2019 این بازی نیز برای رایانه های شخصی منتشر شد.

آیا شما موفق می‌شوید در این بازی علمی-تخیلی نجات پیدا کنید و بشریت را نیز نجات دهید؟ همه‌چیز به انتخاب‌های شما وابسته است. این بازی با طراحی فوق‌العاده را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Detroit Become Human با ما همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: i5-8400 @ 2.8GHz or Ryzen 5 1600
Memory: 16GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 11

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.2 GHz (6 to 8 logical cores minimum highly recommended)
Memory: 8GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 or AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • صبا تهرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی